Merhaba kızlar.Bat 4 ekim ama kendimi hamile gibi hiss ediyorum hiç olmazdı mide bulantım oldu sabahları bir kaç gün gögus ucu hassasiyeti ve adete yakın göğüs şişmesi olurdu olmadı halada yok bu gün dayanamayıp test yaptım ve sonuç negatif silik bile yok hiç birşey bembeyaz çok üzüldüm ama tek umudum adet gecikince.Bazende düşünüyorum bünyeden bünyeye fark var kiminde hemen belli oluyor kimisinde adet 1,2 gün gecikince.Temmuzda kimyasal geçirdim İnşallah yine öyle olmaz…Erkenmi yaptım acaba yoksa olsa çıkarmıydı silikde olsa