Nursumeyye5 Kızlar doktorum şeker yüklemesi için hastaneye gel burda yaptır sağlık ocağını önermiyorum dedi sizce neden öyle söyledi 🤷🏼♀️ siz kaçıncı haftada yaptınız ve nerede yaptırdınız😌
Gulsahkizilkan Nursumeyye5 Kendi doktorumun olduğu klinikte yaptırdım. 25.haftaydı sanırım hatırlayamadım
Ddmyu Nursumeyye5 23te 50lilik tarama yapıldı bir kaç gün sonra 24.hafta gibi 100lük yükleme yapıldı ve hiç olanak vermiyorken şekerim çıktı doktorunuz ne diyorsa öyle yapın vardır bi bildiği ☺️
bdenerigokce Nursumeyye5 bende 25. Haftada takipli olduğum hastanede yaptırdım aynı gün zaten doktorum sonuca baktı. Bir şey çıkmayacağına emindim sana dedi, sen dışında herkesin şekeri çıktı çok mutsuzum dedi 🤷♀️
rabiaozcans ben takipli olduğum hastaneye yaptırdım, benim doktorum 27. haftada yaptırdı🙏 2-3 gün önce yani.