Yessiimm Merhaba hanımlar önerisi fikri olanları buraya bekliyorum😌 Benim gibi erkek bebek bekleyen annelerede fikir olur hem 🤌🌸
sukriyecengl İki ayımız kaldı ama bizde hala oğlumuzun isimine karar veremedik. Meriç Alp Tuğra Kayra Çağ Göktuğ olabilir 💚
Burcudoga sukriyecengl çağ ismini dusunecek olursaniz bence yanına bı isim daha koymalısınız,tek başına çağ çok yalnız kalmis gibi geliyor kulağa
Matmazelll Yessiimm benim 8 haftalık şuan erkek olursa ismnini Göktuğ koycaz kız olursa belli değil daha 😊
Kirsehirli40 Muhammed selim koymayı düşünüyoruz 💙 Ama yiğit Ensar umeyr bera alp bunlarda hoşuma gidiyor çok kararsiz kaldim Ama büyük ihtimal Muhammed selim de karar kilcaz 💙
Ruukiiyee00 Kirsehirli40 hamileliğimin başından beri selim çok istiyorum 32 haftalıgz eşim istemiyor bence siz koyun çok güzel bi isim özellikle anlamı Bizde yeni karar verdim Muhammed Aras
Yessiimm Eşime kalsa Alparslan istiyor ama ben istemiyorum sağım solum Alparslan dolu bunu ona anlatamıyorum 🥴😑
ElifKarata Yessiimm benimkide cengizhan diye tutturdu kmsede yok ama Allahm hiç sevemedim ismi 🤣🤣🤣 neymiş hükümdar ismiymis anlamı güçlü kuvvetli savaşçı demek mis deliriyorum 🤣🤣🤣
AlparslanYusuf Yessiimm Bizde Alpaslan koyucaz ama ve benim içimde Karan kaldı hep ben Karan ismini çok beğeniyorum