Derya6734 ben 25e geldiğimde herşeym tamamdı araba mobilya vs.
İyiki de almışım diyorm çünkü bir anda almak zorluyor insanı
29. Haftada da yıkadm ütüledm onu da iyiki yapmışım🤦♀️ Sırt ağrıları ayak şişmesi oluyor 30dan sonra atakta kalıp yorulunca
Şuan son eksiklerm kaldı kendm için pijama terlik falan ama gitmek istemiyorm, 10 dk yürüsem hemen kasıklarmda ağrı oluyor 😪
Yani yavaş yavaş almak lazım özellikle de beşik, araba gibi gidip görerek alınması gereken şeyleri