Pinar0808 ben ilk bebeğimden son anda istemiştim doktor spinali tabsiye etmişti çünkü 9cm olmuştum o daha cabuk etki ediyor bu aklında bulunsun son anda almayı düşünürsen.
İkinci hamileliğimde 4cm de epidural aldım sancılarım kesildi uyudum dinlendim ama bi hata yaptım 😁 fazla uyudum.
Epiduralin etkisi geçmişti sancıyla uyanmıştım uykudan. Gıcık bir hemşireye denk gelmiştim tam nöbet değişimiydi ikinci dozu vermedi bebek geliyor biraz acı cekmen lazım dedi Allah belasını vermesin. Nöbet değişince diğer hemşire hemen ikincisini verdi ama iş iştem geçmişti. Zamanlamasınada dikkat et 😊
Spinal doğumum muhteşemdi sadece ıkınma hissi ve kasılma vardı sıfır sancı. Epiduralde aynısı zaten.
Şimdi 3. Hamileliğim yine alicam nasip olursa.