Kizlar mhrs den uğraşmamak için çapa kadın doğuma randevu aldım. Oranın takiplisi olayım diye. 10:42 de olan randevuma 1 e yakın aldılar. Allah’tan öğlen molası sistemleri dönüşümlü sanırım bide o arayı bekletmediler.randevu saatinde almamaları da yoğunluktan değil ya 8 ya 10 kişi beklemisimdir ama işleyiş sistemleri biraz tuhaf. Doğuma girecek olana da orda bakiliyo dakikalarcaaaa , artık 40 haftası dolmuş olana da orda bakılıyo dakikalarcaaa, nst den cikiyo doktora,doktordan tansiyon ölçümüne,sonra tekrar doktora,sonra nst sonra tekrar doktora. Ay o 8 10 kişi 80 kişi kadar oldu yani işlemleri. Velhasıl detaylı için gün verdiler, şeker yüklemesi için gün verdiler kan idrar tetkikleri yapıldı. 4 hafta sonrası muayne için tekrar gün verdiler.ama bunlarda kolay olmadı tabi. Guvercinle iletişime geçilecek gibi herşey kağıda yaziliyo o kağıtları hastane bashcesinin bi ucundan bı ucuna şiddetli yağmurda gezdirdim. Bekleyeyim desen yağmuru kanı aldılar elime verdiler e kan bozulacak, idrarı git şuraya götür. Dahiliye biyerde orda kan ver,idrar ver. Sonra tıbbi genetik bölümüne git tekrar kan ver idrar ver. Zor oldu ama detaylı usg randevusunu almış oldum mhrs de uğraşmadan