Yesim-47 Bebegin kafatasında sıvı birikimi var 15 mm olarak ölculdu bu gecebilir mi geçmez mi Bu hastalığı yaşayan var mı bebeğim 18 haftalık
mucizem3_ Bu gün aynı tanıyı ben de aldım ben de böyle bı post açtım. Benimde 15mm ve riskli gebelik dedi doktor . Omurgada sıkıntı var dedi mi