Melisaelizan minikpapatyamveben 40+1 olan ben bunu beğendi😂 ben hala bekliyorum yarın kontrol var ve ne olacak bilmiyoruz normal ilerliyor şuan sezeryana alırlarmı acaba diye düşünmeden edemiyorum