Kızlar 2 ay önce ria taktirmistim bu ay kontrole gittiğimde kaydığını öğrendim idrar yolu enfeksiyonum çok fazla olduğu için akıntım fazlaydı doktor enfeksiyon ve akıntım yüzünden tutmamış olabilir dedi riayi çıkardığım gün adet günüm su kan verdim Total hcg 0.2 ckti 2 test yaptım hep negatif ama gel gör ki adet kanamam yok damla damla akıntı şeklinde geliyor 1 gün de 1 anlamadım neden olduğunu bu durumu yaşayan varmı korkuyorum açıkçası