Merveeatakan canım ben bebek için iki takım hastane çıkışı, zıbın alt üst kıyafet , çorap, örgü patik hırka yelek, ince ve kalın battaniye, hastanede gerek olmuyo ama genede bebek bezi ıslak mendil , ana kucağını hazırladım , biberon emzik koydum,hastaneden çıkarken giyeceği kıyafeti koydum .. kendim için 2 takım pijama, emzirme sütyeni, çorap, iç çamaşırı , ped, göğüs pedi ve göğüs kalkanı, kişisel bakım eşyalarımı koydum.. valizi kapattım ondan çok aklımda kalmadı, 9 günüm kaldı benim . Aklımda olanlar bunlar cnm