Seh999 Kızlar bebeğim ekim sonu kasım başı gibi doğacak hazır peluşlu kundak önerisi istiyorum sıcak tutan . Sizler aldınız mı memnun olduklariniz var mı
Eboz Seh999 normal kundaklarda Sicak tutar ki peluslu almayin derim disari icin kullanila bilir belki
hilalaktascelik Seh999 Little gustodan aldım ben hastane çıkışı olarak da geçiyor. Organik pamuk olanından aldım
Bskaysy Seh999 bebekler çok sıcağı sevmezler canım çok sıcak olursa ondanda uyumaz ağlarlar bence düz normal kundak al yeter üstünü kat kat örtme🥰
Eboz Seh999 Benin kizim ekim Sonu kasim basi dogunmlu Ev kaloriferli pamuklu degil normal kundak yapardim incede battaniye orttum yetti hatta sicagi da sevmezdi disarida kalin iyi.oluyor