Merhabalar bugün laboratuvar tarafından arandım ve dna yetersizliği nedeniyle sonuç alınamadı dediler ve tekrar kan almaya çağırdılar beni.başına böyle bişey gelen var mı? Nedenlerini sordum birden çok nedeni olabilir dediler gebelik haftam 17 iken verdim kanı bu arada.böyle bişey yaşayıp ikincide sonuç alan veya alamayan var mı