38+0 haftalığım. Dün çok afederseniz pembemsi açık bi renkte akıntım geldi. Bugün de geldi aynı şekilde ama rengi kahverengi. Kendi doktorum şuan yurtdışında, hastaneye başka doktora gitmek istemiyorum. Hem biraz daha dursun istiyorum erken olduğunu düşünüyorum bebek için. Sancı yok. Tavsiyeniz varmı yada başına gelen