Bahar03_ Aile hekimliği biriminiz farklı yerde diye belki öyle söylemiştir ancak ücretsiz. En kötü e-nabızdan hemen aile hekimliğinizi bulunduğunuz yere alın, 24 saat içerisinde değişir. Gidip pazartesi günü ücretsiz aşınızı olun. Gidip parayla almanız konusunda ısrar ederse hemşire içeride sorumlu doktor var onunla görüşüp durumu anlatın.