aslanprenses_ Anonimmmm benim iki hafta önceydi. Şeker yüklemesinden sonra dikkat etmeye başladım bir hafta önde şu amda şükür sadece 😇
babylook Anonimmmm bir hafta önde vs geri olması bir anlam ifade etmez dedi bugün bana doktorum kilo boy haftayla uyumluysa şekeriniz yoksa tabi benimde başıma geldi o yakalar bir hafta sonra🙂
Angelotte Benim oğlum 12 gün öndeydi doktorum geride olmasından iyidir ileride olması dedi şimdi tam 1 hafta ileride normal ama yani iyi besleniyor çocuk 😂 Gebelik şekerim var sanırım haftaya belli olacak ☺️