Edaturhsn Hanımlar merhaba 37 haftalık hamileyim 10 gündür yalanci sancılarım oluyor bıkac gündür de ishalim var bugün tansiyonum baya düşük çıktı benim gibi aynı durumu yaşayan oldu mu acile gitmelimiyim