2melek_anne Arkadaşlar nolur yardımcı olun ben dün yoğun diş ağrısı nedeniyle kiii apse yapmaya başlamışti dişimi dün çektirdim 5 aylık gebeyim bişey olurmu nolur başına gelen yazabilirmi
123oznr 2melek_anne 15+6 haftalıkken çektirdim kendi doktorum ve diş hekimim iletişime geçti doktorum da diş hekimimde hiç bir sorun olmayacağını söyledi dişçiden çıkıp doktora gittim bebek çok iyidi o ağrıyla yaşamakta imkansız ve o diş bebeğe daha çok zarar veriyor üzmeyin kendinizi Allahın izniyle bir şey olmaz
2melek_anne 123oznr çok teşekkür ederim ağrı çok zorladı beni bende kadın doğum doktorumdan kağıt alarak dişçiye gittim çektiler ama ne bilim korkuyorum sürekli kanama varmı diye bakıyorum ama hareketlerini hissediyordum o biraz rahatlatıyor beni olsaydı kötü bir şey dün olurdu diye düşünüyorum şuana kadar bişey yaşamadım Allah korktuğumuza ugratmasin
123oznr 2melek_anne bende sizin gibi çok korktum 13 haftayken başladı ağrı ara ara geçip yeniledi en sonunda 48 saat asla geçmedi ağlamaktan helak oldum doktorumu aradım 2.trimestr da bir sorun olmuyor bekleme sakın çektir bebeğe bir şey olmaz dedi yapılan lokal anestezi o da yalnızca o bölgeyi etkileyip uyuşturuyor vücuda yayılmıyor dedi dişçi de aynı şeyleri söyleyince ve o ağrıyla ne olur beni bu acıdan kurtarın dedim. Bende sizin gibi çok korktum 1 hafta oldu çektirmeli tabi bizde hareket yok henüz malum daha küçük ama içim rahat bebek iyidir sizde rahatlayın olumsuz düşünmeyin şunu unutmayalım yiyecek ekmeği içecek suyu varsa ne olursa olsun dünyaya gelecek kaderin önüne geçemeyiz ben sağlıklı olduklarına inanıyorum sizde inanın onları koruyan rabbim koruyor
2melek_anne 123oznr okadar güzel anlatmışsınız ki çok içimi rahatlattıniz Allah razı olsun anneyiz işte evhamlı oluyoruz Allah’ım evlatlarimizin acısını göstermesin ben 21 haftanın içindeyim ama hareketlerini hissediyorum şükür sadece organ gelişimini etkilermi diye korktum oda az önce doktorum yazdigima cevap vermiş hiç bir sorun yok diye birde son olarak antibiyotik sizede yazdmi bana yazdı 5 gün kullanicam sizide merak ettim
denizk24 123oznr merhaba , lokal anestezi de adrenalinsiz gibi bir konu oldu mu sizde acaba ? Benim kadın doğum doktorum adrenalinsiz yazdı , dişçim adrenalinli yapıyor , çok arada kaldım ne yapacağım diye
123oznr 2melek_anne bende organları için korkmuştum doktorum bana ilk 3 ay ve son 3 ay olsa müsaade etmezdik dedi ama şöyle düşünün kolumuz ya da elimiz kesilse o bölgeyi uyuşturup dikiyorlar o bebeği etkilemiyor ya da serkelaj yaptırılıyor tam anestezi uygulanıyor bebeğe zararı olmuyor kalbiniz içiniz ferah olsun o yalnızca bölgesel bir uyuşturma içiniz ferah siz mutlu olursanız miniğiniz mutlu olur ❤️bana ilaç yazmadılar yalnızca ilk gün biraz ağrım oldu parol içtim geçti başka ilaç vermediler ama diş hekimi arkadaşım var sizin için sordum gebelik döneminde güvenle kullanılan antibiyotikler var kadın doğumcusu biliyorsa sorun olmaz dedi ☺️sizin apse yapmış ve diş enfeksiyonları bebişi etkiliyor o nedenle vermiştir doktorunuz biliyorsa hiç korkmayın bende çok evhamlıyım sizi çok iyi anlıyorum kötü bir şey okusam benim de başıma gelir mi diye ödüm kopuyor ama kendimi telkin etmeyi öğrendim Allah’a emanet edip gerisini ona bırakmalıyız 🩵annem 30 yıl önce bana gebeyken dişi için 11 tane iğne yapılmış o dönem tıp bu durumda dahi değildi oldukça sağlıklıyım ☺️öyle düşünün
Brtdmr 2melek_anne olmuyor korkmayın ben 8 aylık hamileyim şuan bile kullandim largopen 1000 mg 5 aylıkken de largopen 1000 mg kullanmıştım
2melek_anne Brtdmr çok teşekkür ederim içtim şimdi dua ederek Allah’ım kötü şeyler vermesin ne diyelim 🤗🙏
pkryz 9 haftalıkken benim de dişimde çok şiddetli ağrı olduğundan dayanamayacak noktaya geldim. Doktor onayı ile kanal tedavisi yaptırdım. Kanal tedavisi olduğu için 2 seans gitmek zorunda kaldım. Çok şükür bir sıkıntı olmadı. 2. Trimester en doğru zamanmış fakat acil durumlar için doktorlar onay veriyor :)
2melek_anne pkryz aynen bende doktor dan onay alarak çektirdim 20 haftaligim çünkü çok ağrıyor du dün çektirdim bugün antibiyotiğe başladım bakalım inşallah bişey olmaz 🙏☺️
2melek_anne 123oznr okadar güzel yazmışsınız ki güzel kalbinizden öpüyorumm Allah sizden razı olsun evet bebeğimi çok iyi hissediyorum sıkıntı yok antibiyotik de içiyorum çünkü biraz şişlik vardı bende kadın doğum doktoruma sordum sakıncasi yok kullanın dedi bende dün gece başladım şuan bebeğim çok hareketli bende okadar mutluyum en azından iyi olduğunu biliyorum herşey için teşekkürler Allah’a emanet olun 🙏🤗
123oznr 2melek_anne bende sizi ve miniğinizi o güzel kalbinden öpüyorum sağlıkla gelsin inşallah Allah acil şifa versin ❤️💋
123oznr denizk24 hiç bir fikrim yok sormadım kadın doğum doktorum diş hastanesi ile aynı hastanede olduğu için konuşmuş olabilirler çünkü ben rapor vs götürmedim sanırım iletişime geçtiler doktor yalnızca kaç haftalık olduğunu vs sordu bu kadar onun dışında bir şey sormadı