Emel Hanımı bilmiyorum ama ben o hastanede kontrol için Beyhan hanıma gitmiştim ve bebeğimin kalbinin durduğunu öğrenmiştim ve şok içindeydim. Doktor hanım çok normal bir şey gibi büyük bir rahatlıkla beklemeye gerek yok seni hemen yatıralım kürtaj yapalım falan demişti ama o kadar kötü bir durumdaydım ki doktor bir de neyi bekliyorsun kalbi durmuş işte falan dediğinde hastaneden nasıl çıktığımı bilemedim. Dediğim gibi sadece bu doktor hanımla bir görüşmem oldu ve bende Çakmak Erdem Hastanesi çok iyi anılar bırakmadı bu konuda. İyi araştırın derim.