aslanprenses_ annesi53 doktorum bana olabilir endişe etme dedi. Arada benim de oluyor geçiyor sonra 33. Haftadayım durmazsa doktoruna git ama yinede
Ershnt annesi53 bence direk doktora git nts ye falan bağlan 33. Haftada yaşadım erken doğum riski dedi ciğer geliştirici yapıldı ihmal etme
annesi53 Yenibirii ayh zaten kafası doğum kanalına girmiş korkuyorum çokta hareketli erken gelmez umarım :(
aslanprenses_ annesi53 aynen öyle o yüzden normal. Her hafta niye gidiyorsun? Ben iki haftada bir gidiyorum iki hafta sonra gerçi artık haftada bire düşecek.