Herkese merhaba. Bebeğiniz uyurken battaniye ile mi örteceksiniz yoksa uyku tulumu mu kullanacaksınız. Son zamanlarda 1 ya da 1.5 tog uyku tulumları çok tavsiye ediliyor özellikle battaniyenin bebeğin yüzünü kapatma riskine karşı çok tutuluyor. Ama ben bebeğim içinde rahat eder mi emin olamadım. Fikir verebilirseniz sevinirim.