Selinakbas Naime662 Valla kuzum içmeyi hiç ihmal etme, ben geçen cuma günü damardan kan aldım çok kansız kalmışım
Bebehlimmm Naime662 sakın aksatma ben sezeryan oldum orda da kan kaybediyoruz malum doğum sonrasında el ayak tırnaklarım işlemişti kansızlıktan şuan asla aksatmıyorum 2. Gebeliğim demir ilacı kullan aksatma
Beyzanrrr Frdhcrt bana özelde takdilar ama ozmn gebe degildim ücrette aldılar bunyene alisasiya kadar biraz zor oluyor ben ertesi günde hastanelik olmuştum kusma ateş halsizlik olmuştu bende
Egemendoruk Naime662 tabiki cok onemli beyin kan ile calisir. Bebekte olusabilicek beyinsel hastaliklar anenin kaninin dusuk olmasi ile ilgili diye okumustum. Karnimizdaki can icin herseyi yapalim alarm kurabilirsin bende cok unutkanim.oyle icerim