Eda0509 Kızlar ben 4 gündür idrar testi yapıyorum evde hepsi çok silik pozitif çıktı. Farklı marka olanda çok silik pozitif çıktı. Ama bugün kan verdim negatif çıktı. Çok şaşkınım. Böyle bir şey yaşayan varmı. Lütfen yardım edin
Afraninannesi Eda0509 kan tahlilinde çıkması için en az 1 hafta adet tarihinden geçmesi lazım yoksa çıkmıyor içini ferah tut dua et inşAllah sonuç pozitifdir
Eda0509 Sibelemre benim evdeki test hamile gösteriyor. Kan testinde hamile değil olarak gözüküyor onu anlamadım bende
Eda0509 Ikrmels bugün adet günüm. Evde 4 kere test yaptım çok silik pozitif çıktı. Ama kan verdim bugün çıkmadı bisey
Sonnur2 O testler kolay kolay pozitif olmaz ya adetin yakındır yada hamilesin diye pozitif . Adete yakında pozitif çıkıyor çok duydum bunu
Eda0509 Sonnur2 hmm ben ama adete 4 gun varken yaptım hep pozitif çıktı canım. Bugün kan verdim negatifti sonuç anlamadım
Eda0509 Afraninannesi inşallah canım ya. İdrar testi pozitif ama kan testi bugün negatif olunca çok şaşırdım
031965 Afraninannesi benim adet bir gün geçmişti kanda betam 148di. Önce kanda sonra idrarda çıkar aslında
Eda0509 SuAte tamam canım başka bi hastanede yaptırayım kan testini. Bide aç veya tok olmak önemli mi canım
SuAte Eda0509 kuzum aç tok farketmiyor da doktorlar adet geçtikten 1 hafta sonra kanda net belli eder diyolar, ümitsizliğe kapılma hayırlısıysa inşallah hamilesindir😊
Afraninannesi 031965 eğer erken döllenme varsa evet daha erken kanda çıkabilir ama eğer geç döllenme olduysa adetten 1 hafta sonra çıkıyor doktor demişti
Eda0509 Sibelemre canım idrar testlerim pozitif ama bugün kan sonucum <2.0 çıktı cnm. Anlamadım hiç bir şey. İdrar testleri pozitifken kan testi neden olumsuz ona anlam veremedim