Rabpo ağrım olmuyor gibi.Sadece aşağıya biraz baskı yapıyor o zaman çok nadir zonklama gibi bir şey hissediyorum.Bebekte biraz aşağıda duruyor büyüdükçede baskısı artacak muhtemelen o yüzden dinleniyorum açıkçası.Sen de korkma sakın seni çok iyi anlıyorum dinlenmene bak ve ilaç verdiyse onları kullan😊