Hiç bir şey yapmıyorum kızımda yaptım 2900 doğdu 20 kilo aldım kızımın peşinde koşmaktan şimdi 9 kilo aldım bebeğin gelişimi iyi bide erkek bebek iri olur diyor doktorum kendimde minyonum erken doğum riskim olduğu için bir iki haftadır dikkat ediyorum yediğime