Lionmom1 Kızlar 32. Haftamdayım doktora haftaya gideceğim ama bana nst hakkında bilgi vermedi gittiğimde girer miyim acaba? Bir de ne sıklıkla giriliyor ve açıklık için her nst de alttan muayene mi oluyor nasıl oluyor merak ediyorum bilgilendirir misiniz ?😊
hunilimom Lionmom1 doktoruna bağlı nst kaçıncı haftada alıyor benim doktorum 35. Haftada alıyordu doktora girmeden once nst çekiliyordum bazen dolu oluyordu doktora girip çıkıp öyle nst bağlanıyor sonucu doktora gosteriyordum bundan sonra sizin de öyle olucak her muayene öncesi nst cekilicek açıklık da daha çok 38 den sonra oluyor bir kez bakılıyor veya sancıyla gibi gidersen öyle bakılır her nst de bakılmıyor
Brn_cnn Lionmom1 genelde 34haftadan sonra nst başlıyor ama hastaneye göre sizin duruma göre değişiyor size haftaya da yapabilirler belki. 34ten sonra her kontrole gittiğinizde giriyorsunuz doğuma kadar. Sancı çıkmadığı sürece alttan açıklık bakılmıyor.
Lionmom1 hunilimom belki de erken diye bilgi vermedi. Çok Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 😊 alttan muayenede hep geriliyorum inşallah erkenden bakmazlar.
Yazmelegi_ Lionmom1 bende 37 den sonra kontrolde baktılar bide sancim başlayıp gidince alttan bakmisti
Kubrademirli Lionmom1 ben ilk 35te girdim nstye her gittiğimde önce nst sonra doktora görünüyorum çatı muayenesi 38in sonunda yaptı bana diğer kontrolde de yapacak 40 oluyorum son zamanlar bakıyor erkenden alttan muayene etmez benim doktorum kendi bakmıştı