Mineee66 Oh afiyet olsun 😄 Ya şeyden soruyorum aslında ben şeker hastasıyım neredeyse ara öğün ana öğün 1.5 saatte bir şey yiyorum. İlk çocuğumda gece kendiliğinden sancı ile başlayan doğumum oldu zaten sabaha kadar aç bekletildim. Çünkü sezaryen olacağım belliydi öncesinde. Bu kez gündüz mündüz olursa tok karnına ne yapıyorlar diye merak ettim 😅