fizikcianne Kızlar merhaba. Bugün doktor randevum var 32. Hafta çalışabilir raporumu alıcam fakat araya haftasonu giriyor. 2 gün geç versem iş yerine sorun olur mu?
balevlatlarim3535 fizikcianne siz raporu aldıktan sonra iş yerine teslim tarihinin önemi yok. Hem SGK da otamatik gözüküyor hemde önemli olan raporun tarihi. İçiniz rahat edecekse önden fotografini da gönderebilirsiniz
balevlatlarim3535 tambirleydi doğum öncesi analık izniniz başlar. Doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta analık izininiz var ya onun doğum öncesi başlar. Ama çalışabilir alır ve çalışmaya devam ederseniz 37 ye kadar çalışma hakkınız var çalıştığınız günler doğum sonrası analık izninize eklenir.
Freyan tambirleydi 32 de ayrilacaksaniz zaten Rapora gerek yok direkt izne çıkmış olursunuz tabi idarenizi bilgilendirirsiniz onun da islemleri vardir mutlaka cunku .Memurlarda bu sekilde ben işçi kısmını bilmiyorum memursaniz bu dediğim geçerli
tambirleydi balevlatlarim3535 yani sadece 2 aylık bir maaş kaybı oluyor. Ben zaten ücretsize de cıkacagım cok bi kayıp değil ozaman 😏 calısmak istemiyorum da
balevlatlarim3535 tambirleydi devlet memuru iseniz analık isimlerinde doğum öncesi ve sonrası maaş kaybınız olmaz maaşınızı almaya devam edersiniz bu sizin yasal hakkınız çünkü.
Freyan tambirleydi siz yine de kurumu bilgilendirin belki çalışamaz raporu isterler. Ben çalışır aldığım için izne ayrılma durumunu tam bilemiyorum hatta önden haber verin sorun yaşamayın son gun haber verdin demesinler.Yerinize birini getirirler iş ve işlemler aksamamasi için cunku