babylook Bende bide gebelik şekeri sorunu var. Yani var denemez aslında sınırda çıkmıştı yüklemede dikkat et dedi. Ediyorum çok şükür öyle yüksek çıkmıyor. En fazla 156 falan gördüm genelde 134 130 120 falan çıkıyor tokluk. Son 8 hafta dayan diyorum kendimeee 😅