Elif380 Kızlar arada karnım sertleşiyor bi tarafa toplanıyor böyle şeftali kadar falan biraz sert kalıyor sonra geçiyor Ayrıca da magnezyum kullanıyorum bu haftalarda normal mi 2. Gebeliğim ilk de böyle olmadı 6.7. Ayda başladı diye hatırlıyorum
gamzecgr Elif380 normal ama toplandığı zaman elinizle ovalamayin sancıyı tetiklermiş acildeki doktor söylemişti
Premsesko Elif380 Bugün aynısını bende yaşadım sanki top gibi sertleşti bir anda. Acaba neden oluyor. 5 6 sn sonra geçti