basakarduc06 Merhaba banımlar ilk doğumum normal oldu. 2. Sağlık sorunu nedeniyle sezeryan oldu. Şimdi 3. Ye hamileyim ve 2. Oğlum doğum yapacağım ay 2 yaşına girecek. Sizce ben sezeryan mı olurum yoksa normale alırlar mı fikriniz nedir ?
ysmntrhn basakarduc06 bu sizinle dikişlerinizle ve doktorunuzla alakalı. Oğlum 2 yaşında 39+6yım normal istiyorum beklemedeyim risk yok cok sükür ve doktorum normali destekliyor 😍🥰
Hatice_123456 basakarduc06 devlete gidiyosaniz normal yapmaz ama özel de imza vererek normal doğum u kabul edebiliyolar