Anonimmmm Miracleee ben bato kilot kullanıyorum yüksek bel ve büyük bedenini alıyorum baya rahat 1 tane alıp deneyebilirsiniz
User22 Miracleee ilte hamile kilodu aldım rahatlar ama havalar sıcak olduğu için beni çok bunalttı göbek altı esnek iç giyim tercih ettim bambu diye geçiyor sanırım kışada hamile kilolarını giymeye devam ederim