KubraAydin kelebekucusu herkeste aynı şekilde başlamıyor doğum benim suyum gelmişti de başlamıştı illa ishal olup doğum başlayacak diye bisey yok:)
kelebekucusu KubraAydin 37+1de duzenli sancilarim çıktı bugun 37+4üz ama birkac gundur kabız gibiyim regl sancilarim var acaba bekler mi daha dedim burda çoğu kişide belirti o şekilde olunca merak ettim teşekkür ederim 😇
KubraAydin kelebekucusu bende 35 im sancilar bende de oluyor gelip geçiyor ama kasilmam daha çok oluyor genelde doğursak hayırlısıyla 😀
kelebekucusu KubraAydin amin inşallah artik yoruldum çıksın istiyorum😂 eşim de askeri personel başka yerde izin alacak duruma göre ama zamanini kestiremiyoruz
gizemcivil İshalle başladığını ilk kez duydum. B nde 32+5 deyim ishal oldum da patates haşlamasıyla felan geçiştirdim. İkizlere hamileyim bende umarım öyle doğum felan başlamıyordur. ☺️hafta olarak da erken henüz