Canlar 39 oldum bebek kanalda değil 1 cm açıklığım var sancım yok ağrım yok. Ben bu çocuğu nasıl doğuracağım 3500 gram olmuş normal doğum istiyorum doktor son 10 gün daha bekleyelim olmadı sezeryana alırız dedi. Ay kızlar benim gibi doğuramayanlar var hep normal doğum istiyordum ama bilemiyorum artık