Ssabanci Arkadaşlar 25+3 haftalık gebeyim suyu fazlaymış sorun teşkil eder mi ya yaşayan var mı bu durumu şeker yükleme yaptırıcam
Bebegimlegunlerim Ssabanci benimde suyum fazlaydı ama bende gebelik şekeri vardı. Diyet ve yürüyüş yaparak dengelemiştir. Şeker yükleme testinin sonucuna göre doktorunuz sizi yönlendirecektir
Kullanici4141 Ssabanci o haftalarda su fazla olabiliyor benimde fazlaydı doktorum bu haftalarda olabiliyor takip edeceğiz dedi Bir ay sonra kontrole gittiğimde normaldi her şey