1 aylık bebeden bildiriyorum nuna almıştım hamileyken çok rahat konforlu ama sanki sevmedi gibi hissettim diye babybjörn muadili aldım 2 gün önce ortalama 5 dk daha uzun durdu😂 insallah büyüdükçe ikisini de sever 🧚🏼♀️💖 çok para dökmemenizi tavsiye ediyorum 🤭 2-3 ay diyenlere kulak asmayın 5 dk durması bile yetiyo bazem insana 😂🤭🥳