ZumrasMom_ üst için demedim aslında yani üst bir en fazla iki tane yeterli ama önemli olan alt pijama yani ben bir lohusa takımı tek aldım eve evden klasik pijama götürdüm ekstra,birde şu an havalar biraz soğudu doğum ne zman bilmiyorum ama zaten üşütmemek,hasta olmamak için hırka giymelisiniz o yüzden kısa kollular üzerine hırka da giyebilirsiniz isterseniz 🥰