tgbadlgzr Selam kızlar. 26+5 haftalığız bu haftalarda siz nasıl hissediyorsunuz haraketleri? Bazen çok haraketli bazen çok sakin oluyor benim ki. Haraket etmesi için özellikle yaptığınız bir şey var mı tatlı şeyler yemek dışında çünkü bende fayda etmiyor o 😂
Belginylmz tgbadlgzr 26+2 haftakigiz bebek içimde horan tepiyp her dakika ben burdayım diyor 🤣 bide yemek yedimmi coşuyor kız doktor da demişti çok hareketli bir bebek demisti
aslanprenses_ tgbadlgzr bebekten bebeğe değişiyor. Ben 33. Haftadayım. Bazen çoook şiddetli hareket ediyor canımı çok yakıyor sonra bir iki saat derin uykuya geçiyor uyandıramıyorum. Bazen tam bir hanımefendi gibi kibar tekmeler atıyor 😂 her bebeğin hareketi farklı bence 🥰