Kızlar selamlar. Normalde 40. Haftam kasımın ortasında. Ama bebiş her seferinde 2 hafta önde çıkıyor ultrasonda. Bende o yüzden acaba erken doğar mı düşünüyorum. Aslında doktora da sordum ama etkilemez dedi. Sadece şeker ölçümlerimi yapıyorum şekerim yüksek ve suyu fazla olursa o zaman sezaryen tavsiye ediyolarmış. Hafta ilerledikçe şeker bebeğe zarar verdiği için dedi doktorum açıklama olarak.
Şu an şekerim sınırda ama suyumuz normal sadece bebiş heralde biraz kiloda önden gidiyo . Bir yandan fiziksel olarak çok zorlanmaya başladım açıkçası bi 38/39da doğsa çok mutlu olucam 😂
Acaba böyle önden gidip daha erken haftalarda doğuran var mı onu merak ediyorum.