Arkadaşlar normal doğumu kimi anlamadan yaptım diyo kimi 2 gün sancı çekiyor sezeryanda aynı doktora ve hastaya göre değişiyor ben ameliyattan sonra yaşadığım acıyı tarif edemem bebeğimi bile hatırlamıyorum o ilk gün ameliyattan çıkınca ölüyorum sandım başkaları kalkıp yürümusler o yüzden kişileri kıstas almayın bence