Mystery_ak xxR4bia sade olanı tüketiyorum bence bebeğe iyi kilo aldırıyor yanında badem veya ceviz ile. Meyveli olanları önermiyor kimse katkı maddesi ve şekeri fazla.
LamiyaCetinkaya xxR4bia Kefirin tadını beğenmiyorum, nadiren içiyorum o yüzden. Onun yerine peynir ve yoğurt tüketiyorum🧐
Ayseveikizler Günde bir bardak süt veya kefir içmeye çalışıyorum yanında ceviz tüketiyorum ara öğünde. Her gün protein alımı açısından önemli
Gamzecanpolat xxR4bia Günde 1 bardak sade içiyorum meyveli olanlarda şeker var yanında 1 tane meyve ve ceviz yiyorum
imrnx xxR4bia ben her gün içiyordum hatta içine muz ve ceviz koyup blenderdan geçiriyodum cok daha güzel oluyodu😁
Atlas-masalannesi xxR4bia hergün içmeye çalışıyorum ama mide bulantım fazla yoğurt aşırı mide bulantısı yaptığı için kefir ayrandan destek alıyorum