Babyy21 ben ilk hamileligimde kullandım çok rahat biseydi, hatta eşimin gözü kaldı dogurduktan sonra bana ver demisti😀 şimdiki hamileligim henüz yeni ama şimdi yastığa bakınca fazla hacimli nasıl yatmışım diye düşünüyorum, nasıl darlanmadim diyorum. Belki o boyutta kullanmam bu sefer