Next levelda Prof.Dr . Aydan biri ye yaptırdım pazartesi günü fazla araştırmadım koru hastanesinde takipliydim hastanede bu doktorla anlaşmalıydı ona yaptırdım. Ultrasona girmeden önce biraz kötü yorum okudum ve çok korktum 2 gece uyuyamadım ya banada bişey derse hamileliğim zehir olursa diye düşüncelere girdim ama çok şükür bir sıkıntı çıkmadı herşey normaldi.Doktorda iyiydi ama sana tavsiyem içine sinen bi doktor olsun o strese girme