beyzanurytt Kızlar dün doktora göründüm bel ağrı ve kalçaya bıçak saplanması tarzı ağrılarımdan bahsettim bana magnezyum yazdı suyla karıştırılan. Kullanan var mı ya da sizce kullanmaya değer mi bi riski var mıdır bilgisi olan?
Mom_82 beyzanurytt benim de çok kasilmalarim sancılarım oluyordu tadı çok iğrenç geliyor bana.midem bulanıyor sadece bir kere içebildim hiç içmedim sonra
babyme_ay beyzanurytt canım kullan tabiki benim de sol kalcam batıyordu magnezyum kullandım birkaç güne geçti çok önemli. Kesin kullan kaç haftaliksin?
gamzecgr beyzanurytt magnezyum keser ama suda eritilen biraz kötü bı de en düşük formu fayda etmezse veya icemezseniz kapsül formunda olanı isteyin
Eboz beyzanurytt kullanin illede son haftalarda cok iyi uyusmalar oluyor bacak kramplari iyi gelir Ben dogurana kadar kullandim
mombarbie_ Mom_82 aynı durumdayız burda birkaç arkadaş önerdi ocean mag diye Bi marka varmış 3lü kombinasyon hap halindeymis doktorunuza danışın sakınca görmezse alın bende perşembeye randevu aldim sorup değiştiricem
beyzanurytt babyme_ay 26 haftalığım aniden kalçama ağrı giriyordu yürürken çok ağrıyordu bunu kullan dedi kullanacağım herhalde
Beyzanrrr beyzanurytt bana da tozda verdi tadı iğrenç bidaha icemedim ben o ilacı onun yerine gunde bı tane soda içiyorum
bnyogz Benimde belim de ağrı gibi bir batma oluyordu bacağıma kadar bir anda iniyordu sanki. Doktorum magnezyum yazdı ve tamamen kesildi hiçbir şeyim yok çok şükür. Ama eczanede suda eritilen verirlerse bile tablet olanı iste demişti çok memnunum
babyme_ay beyzanurytt ben de 25+5 im aynıymışız. Oceanin 3lu kapsülü var malat glisinat ve sitrat içeren. Kas agrilari için en iyisi bu doktoruma sordum onay verdi canım
Eboz beyzanurytt evet suya atilan disi mavi beyazli m ile basliyordu Sabah uyaninca esnerdim ayagima hemen kramp girerdio cok iyi geldi
Canann1601 beyzanurytt arkadaşım yanlış anlama ama riski olsa doktor neden yazsın sana koskoca doktor yani güvenin biraz doktorunuza 😊 Magnezyum zaten o ağrıların giderilmesi için yaziliyor ben bir gün unuttugumda tüm vücudum ağrıyor. Benimki de suda eriyendendi adı magnormdu portakal suyu gibi. İçemiyordm doktoruma söyledim değiştirdi kapsül olarak kullanıyorum
gamzee07 @beyzanurytt tabi ki de değer bi zararı yok olsa doktor yazmaz ben içiyorum gayet iyi geliyor tadı limon lu du bende beğenmediğimi tadını değiştire bilirmiyiz dedim portakalı verdi iyi eğer korkun varsa maden suyu iç gebelik te bi riskin yok sa