Google’dan Tomris’in Emzirme Notlarını okuyun lütfen. Süt beyinde üretilen bir şey aslında. Mucize besin diye bir şey yok. İlk aylar memelerin terbiye olduğu aylar. Yani vücut bebeğin ne kadar süte ihtiyacı olduğunu anlamaya çalışıyor. Bebek ne kadar emer ve boşaltırsa o kadar süt üretiyor. İlk başta memede sertlikler olabiliyor ama vücut bebeğim ihtiyacını öğrenince terbiye oluyor ve yumuşuyor.
Sütü arttırmanın en önemli yolu emzirmek, emzirmek ve emzirmek. Siz sürekli emzirmediğiniz sürece kilolarca süt yapan besinlerden de yeseniz sütünüz düşündüğünüz kadar artmayacak.
Su içmenize dikkat edin, bebeğinizle ten tene temas yapın, gözlerine bakın, konuşun, agulayın. Sizin stres seviyeniz azalsın. Mutluluk hormonlarınız artsın ki süt üretiminiz de artsın.