Kızlar dün kontrolüm vardı doktor alttan muayenede akıntım ve enfeksiyon olduğunu söyledi ilaçlar verdi felan ama bide bu lanet spreyi yazmış. 😬😬 mantar tedavisinde yazıyor üzerinde. Dun gece yatmadan bi kullanayim dedim 1 fis yaziyordu 1 tane sıktım ama sıkmaz olaydım sıkar sıkmaz beni mahvettii bagira bagira lavaboya kostum oyle bir yaktı kii 😂 vajina icine sıkılıyor bu degil mi ben mi yanlis uyguladim da boyle yandi normal mi bu ya bilen varsa lutfen söylesin yoksa ilaci kaldirip atcam. Acıdan aglayacaktim oyle bir acı 🤦