momofmychildren Pinark92 bugün daha mı iyi olur? O zaman akşam hastaneye gidebilirim O kadar çok kafa karıştırıyolar ki anlamıyorum yükselme var çok şükür inşallah da devam eder ♥️
MommyLeyla momofmychildren Hayırlı olsun 😊 siz moralinizi yüksek tutun bu işin değerlerle alakası yok maalesef doktorlar biraz alıştıkları için mi bilmem soğukkanlı oluyorlar diyelim. Ben 144 ile öğrendiğim önceki bebeğimi maalesef artış iyi olmadı düşükle sonuçlandı. Aynı zamanda arkadaşım 7 ile öğrendi bebeği şu an 2 yaşında 🥰 Allah nasip edecekse düşük değer olmasının hiçbir önemi yok 🌸
Pinark92 burda hiçbirimiz doktor değiliz ama gördüğümüz anladığımız kadarıyla yorumluyoruz tabiki umutlandırmak istemem ama umutsuz olacak bir durum da yok ortada kesinlikle kan verince bize de söyle :)
AslanKadini momofmychildren ben ikinci de hiç gitmedim kan için.. gecikince kaset test yaptım pozitifti 7 haftalık olana kadar bekledim öyle gittim direkt ultrasona girdim gördüm. Zaten sagliksiz ise vücut bi şekil bebegi atıyor. Yorulmana gerek yok gidip gidip kan vermeye.
Ceren46 momofmychildren Özel olarak mı yapıyolar anlamıyorum ben de ilk gittiğimde doktor değerler iyi ama boş gebelik yada dış gebelik de olabilir tekrar bakıcz fln demişti. Sevinememistim bile.
Ceren46 momofmychildren Tabi onlarda kendilrine göre haklılar büyük ihtimalle bı kaç haftaya bunları unutursun takılma derim.
tugcesakzci momofmychildren doktorlar belirli bir haftaya gelmeyen gebeliği bebek olarak değil fetüs embriyo olarak değerlendiriyorlar o yüzden maalesef bu konuda aşırı katılar ters ters cevap verebiliyorlar canınızı sıkmayın artışınız çok güzel ama bugün de kan verin baskın ne kadar artmış %60 üzerinde bir artış var ise gebeliğiniz sorunsuz ilerliyordur. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Pinark92 momofmychildren bak gördün mü strese gerek yokmuş inşallah böyle güzel devam eder sağlıkla kucağına alırsın 😍😍
MorKelebek54 momofmychildren ayyy cok sevindim kuzum saglikli gebelik hayirli olsum guzel yukselmis valla. Ay boyle gebelik haberleri alinca kendim almis kadar cok mutlu oluyeoum bu yollardan bu stresten bu umutlardan bende gectim rabbim isteyen herkeze nasil etsin insallah
Smhlms momofmychildren bende adet günü olmadım canım kan verdim 35 ile öğrendim iki güne kan veriyorum sağlıklı artıyor mu diye kimyasal gebelik yaşadım önceki senelerde doktorlar da bu yüzden diyor sen iki güne kan verirsen hem için rahatlar hepimizi bebekleri sağlıcakla ilerlesin inşallah 🤲🤲