Bunu çok üzülerek söylüyorum ama mutlaka doktora git en azından için rahatlar , geçen sene 38+3 de kordon düğümlenmesinden bebeğimi kaybettim . Kontrolde giderim bi sorun yoktur nasıl olsa 3 gün kaldı doğuma demiştim ama olmuyormuş ne yazıkki git en azından içini rahatlat