Merveer96 Arkadaşlar 37+0 olarak kabuslarım başladı 😂🙈 epiduralli normal düşünüyorum ama süreç hakkında bilgim yok ettafımda da cok bilgili biri yok. Keşke sezeryan yapsaydım diyen var mı aranızda? Ben biraz fazla korkuyorum süreci yönetebilir miyim acaba
Dilara0638 Merveer96 ben epiduralli sezeryan olmuştum 2yıl önce sezeryan epiduralde doğumdan sonra katater belinde kalıyor birde cihazı var her 4 saatte bir kendine ilaç verip ağrılarını dindirebiliyorsun ama normalde nasıl onu bilemiyorum yinede epidural büyük rahatlık ona emin olabilirsin
funnymummy Merveer96 Epiduralli normal doğum yaptım 2 ay önce gayet memnundum 5 cm açılma olunca taktılar o anda sabit durmak gerekiyor sancı gelince biraz zor ama sabrediyorsun ondan sonra da zaten hemen doğum oldu bel ağrısı felan bişey kalmadı
Dilara0638 Merveer96 yani öyle çok acı oldu diyemem sadece iğneyi sokarken belinde hafif bi sızlama oluyor zaten incecik bi iğnesi var büyük bir şey değil
Devaamine Ben 6yil önce epidural sezaryen oldum çok rahat çok kolay geçti şimdi nasipse 2.de epidural olacak daha kolay ayaklanması bence