merhabalar. bebeğimin kilosuna iki hafta önce 2.900 dediler geçen hafta 3.500 dediler iki hafta geriden geliyordu. bu hafta bir ay geriden geliyor kilosu da en fazla 2.800 olabilir şişirerek söylüyorum çok küçük dedi. kilo kaybetmiş yani dedim o kiloya ulaşmasının imkanı yok aslında gelişim çok geride kalmış dedi doktor. aklım çok karıştı haftaya tekrar kontrole çağırdı nst normal bebek de hareketli fakat aşırı tedirgin oldum birkaç gün sonra farklı bir doktora daha mı gitsem bir hafta beklesem mi sizce?