Kardelen486 Merhaba hanımlaaaar. 14+4 de cinsiyetimizi öğrendik. Oğlum olacak . İnşallah sağlıkla gelir 🙂 Şimdi isim heyecanımız başladı . Sizlerden yardım istiyorum . Erkek anneleri neler koyacak 🙂💙